Aika vangita huomio on

Grafiikka ja visualisointi painoon ja nettiin

Brändi

Ellet satu olemaan siinä tilanteessa, että tuotteella ei ole kilpailua (ja kukapa meistä olisi?) niin brändi on ydinosa asiakkaiden saamista, ja vielä tärkeämmin sitouttamista. Kun firman ja tuotteen brändi on jiirissä, asiakkaat ovat ylpeitä sen käytöstä, ja saattavatpa jopa kertoa kaverille!

Printti antaa arvoa

Niin pahalta kuin se itseni kaltaisesta digitaalisesta piirtäjästä tuntuukin, painettu, fyysinen tuote tuntuu aina arvokkaammalta. Käyntikortit, hyvin suunnitellut esitteet tai vaikka firman logo kynässä jäävät paremmin mieleen, kuin verkossa nähdyt vastaavat.

Muistakaa käsinkosketeltavan arvo digitalisoituvassa maailmassa!

Visuaalinen viestintä

Katse kohdistuu ensimmäiseksi kuviin (Liikkuviin, jos sellaisia on). Tämän tiedostaminen auttaa kaikenlaisen sisällön suunnittelussa. Ensin saadaan huomio jollakin visuaalisella, kuten infografiikalla tai kuvalla, jolloin otsikko tulee luetuksi, ja jos kaikki toimii tähän asti, saattaa itse sisältöki saada vilkaisun. Viestikää visuaalisesti!

BRÄNDI STARTER

Brändin rakennuspalikat
500
  • Logo
  • Värit
  • Typografia
  • 1. sivun graafinen ohjeisto

BRÄNDI +

Olennaiset osat
800
  • Logo
  • Värit
  • Typografia
  • 1. sivun graafinen ohjeisto
  • Käyntikortin suunnittelu
  • Graafinen elementti

BRÄNDI MÄKILÄHTÖ

Kaikki keskeinen aloittamiseen
1500
  • Logo
  • Värit
  • Typografia
  • 1. sivun graafinen ohjeisto
  • Käyntikortin suunnittelu
  • Graafinen elementti
  • Wordpress verkkosivut*

Mielessä jotain spesifiä? Pistä viestiä tai vaikka pirauta, niin selviää, onnistuuko (ja yleensä kyllä onnistuu!)